https://pgen.pl/assets/cache/14d0c88c7270a0387d6c677966cb87cb_750_319_optim.jpg
ZIMOWY NARODOWY Z AUDI QUATTRO

Zimowy Narodowy od 20.01.2014 wzbogaca się o elementy związane z marką Audi – sponsora projektu.

Partnerstwo Audi z projektem Zimowy Narodowy, trwające do 20 lutego 2014 roku – czyli do dnia zamknięcia lodowiska – potwierdza zainteresowanie biznesu zróżnicowaną ofertą warszawskiej areny dla szerokiego grona klientów.

Zimowy Narodowy z Audi quattro to odpowiedź operatora Stadionu, PL.2012+, na oczekiwania warszawiaków odnośnie możliwości spędzania wolnego czasu na Narodowym przez 365 dni w roku. Od 3 stycznia na największe lodowisko w Polsce oraz dodatkowe, cały czas rozwijające się atrakcje: tor rolkarski, skate park, boisko do bike polo, korty do badmintona bilety kupiło ponad 40 000 osób.

Ta frekwencja, zainteresowanie mediów, czy też popularność projektu w internecie potwierdzają, że jest duże zapotrzebowanie na wysokiej jakości atrakcje obecne na Stadionie organizowane każdego dnia oraz to,że oferta cenowa jest opracowana na podstawie dobrej analizy potrzeb, oczekiwań i możliwości klientów indywidualnych Stadionu Narodowego.

- Zimowy Narodowy z Audi Quattro to z jednej strony inicjatywa związana z pełnym wykorzystaniem potencjału społecznego naszego obiektu, z drugiej strony przedsięwzięcie o charakterze komercyjnym. Cieszy nas, że po dobrym dialogu i przy wzajemnym zrozumieniu naszych strategii działania, pozyskaliśmy do współpracy markę utożsamianą z najnowocześniejszą techniką, która w swojej branży jest synonimem najwyższej jakości. Działania zrealizowane przez nas oraz przez Audi w trakcie trwania Zimowego Narodowego potwierdzą fakt, że Stadion Narodowy jest przestrzenią sprzyjającą dostarczaniu przez naszych partnerów pozytywnych emocji swoim klientom, tworzeniu przestrzeni prawdziwego doświadczania marki – mówi Tomasz Zahorski, dyrektor ds. partnerstw korporacyjnych w PL.2012+, która od stycznia 2013 r. zarządza Stadionem Narodowym.

Współpraca z partnerem przy realizacji projektu Zimowy Narodowy z Audi Quattro pozwoli utrzymać najwyższą jakość dostępnych atrakcji oraz przyjazną ofertę cenową przeznaczoną na każdą kieszeń aż do 20 lutego. Klienci Zimowego Narodowego będą mogli bezpośrednio poczuć unikalny klimat Audi quattro – na wolnej przestrzeni płyty, w miejscu przeznaczonym pod ten cel od samego początku trwania akcji, pojawiły się wybrane modele samochodów niemieckiego producenta.

- Zima to pora roku, podczas której najłatwiej docenić napęd na cztery koła. Stąd obecność quattro na Zimowym Narodowym – mówi Wojciech Usak, dyrektor marketingu Audi. – Przedstawiamy tu całą gamę samochodów z napędem na cztery koła quattro, włącznie ze sportowymi wersjami RS.

To pojazdy, które świetnie radzą sobie w każdych warunkach, o czym kierowcy przekonują się od ponad trzydziestu lat. Teraz osoby zainteresowane techniką quattro, odwiedzając naszą ekspozycję na Zimowym Narodowym, będą mogły przetestować auto z tym napędem – dodaje Wojciech Usak.

– Dziś prezentujemy sponsora ważnego projektu, jakim jest Zimowy Narodowy, trwający do 20 lutego. W najbliższych tygodniach przedstawimy pierwsze firmy, z którymi właśnie finalizujemy umowy na stałą współpracę i obecność ich marek na Narodowym – uzupełnia Tomasz Zahorski.

Więcej informacji na temat atrakcji, cennika oraz kalendarza projektu Zimowy Narodowy z Audi Quattro można znaleźć na stronie internetowej: www.stadionnarodowy.org.pl/zimowynarodowy




Link skrócony: pgenarodowy.pl/8564-02158

Zobacz także