4 lutego 2014 operator Stadionu Narodowego PL.2012+ oraz Kompania Piwowarska podpisali umowę, na mocy której największy producent działający w branży piwowarskiej w Polsce został Oficjalnym Sponsorem - Dostawcą Piwa w najpopularniejszym miejscu w Polsce.
Do końca 2014 roku operator Stadionu planuje podpisać jeszcze kilka umów sponsorskich z najlepszymi markami działającymi w różnych branżach.
- Podpisanie tej umowy to wynik dobrych rozmów i negocjacji, które prowadziliśmy z przedstawicielami branży piwowarskiej od kilku miesięcy. To również ważny kamień milowy w procesie budowy piramidy partnerstw na Stadionie Narodowym, który będzie w dalszym ciągu przez nas konsekwentnie realizowany. Do końca tego roku planujemy poszerzenie naszej drużyny jeszcze o inne ciekawe marki, które będą wspólnie z nami współtworzyć unikalny charakter tego miejsca oraz rozwijać ofertę zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych Stadionu – mówi Tomasz Zahorski, dyrektor ds. partnerstw korporacyjnych w PL.2012+.
Zgodnie ze standardami obowiązującymi na najlepszych światowych arenach wielofunkcyjnych, w gronie których Stadion Narodowy jest już oficjalnie wymieniany, operator będzie współpracować z szeroką grupą partnerów - sponsorów, których marki i produkty obecne będą na Stadionie na zasadzie branżowej wyłączności. Każda z umów – tak, jak to miało miejsce przy okazji współpracy z Kompanią Piwowarską – będzie indywidualnie negocjowana w celu jak najbardziej efektywnego wykorzystania potencjału marketingowego i sprzedażowego Stadionu Narodowego.
Kompania Piwowarska w ramach piramidy partnerstw Stadionu Narodowego otrzymała status „Oficjalnego Sponsora – Dostawcy Piwa”. Umowa pomiędzy KP a PL.2012+ została podpisana na 3 lata.
Alians marek – razem budujemy wartość
- Naszym celem zawsze była współpraca z tymi firmami, które w sposób nowoczesny i innowacyjny myślą o marketingu i sprzedaży . Jesteśmy przekonani, że Kompania Piwowarska poprzez partnerstwo ze Stadionem Narodowym zyskuje unikalną możliwość dotarcia do naszych wspólnych klientów w oparciu o emocje i unikalne wrażenia, jakich dostarcza każdy dzień na Stadionie Narodowym. Oczywiście zawsze ważny będzie fakt, że produkty wchodzące w skład port folio Kompanii Piwowarskiej będą miały wyłączność na Narodowym, ale mam wrażenie, że dużo cenniejsze jest to, że Stadion jest miejscem jedynym w swoim rodzaju, o wyjątkowym charakterze, a przede wszystkim z najlepszą ofertą wydarzeń w Polsce. To doskonała platforma do tego, by wzbogacać doświadczenie marki – mówi Tomasz Zahorski z PL.2012+
Dla Kompanii Piwowarskiej tytuł Oficjalnego Sponsora – Dostawcy Piwa Stadionu Narodowego stanowi bez wątpienia duże wyróżnienie i istotne przedsięwzięcie biznesowe. Jednocześnie to nie pierwszy w historii tej firmy alians ze sportem. KP poprzez swoje marki wspiera nie tylko konkretne drużyny i obiekty sportowe w wielu regionach kraju, ale także ważne wydarzenia, którymi żyje cała Polska. Wystarczy wspomnieć, że marka Tyskie od 2008 r. jest sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej. To właśnie głównie Tyskie – flagowa marka Kompanii Piwowarskiej, sprzedawane będzie na Stadionie Narodowym.
– Jesteśmy dumni z tego, że Tyskie będzie towarzyszyć uczestnikom wydarzeń odbywających na Stadionie Narodowym – biznesowych, muzycznych, kulturalnych, które ostatnio goszczą tutaj coraz częściej, a przede wszystkim sportowych, tak silnie kojarzonych ze wspaniałym świętem, jakim jest wspólne przeżywanie przez polskich kibiców sportowych emocji. Stadion Narodowy to miejsce niezwykle atrakcyjne i prestiżowe, dlatego obecność na nim Kompanii Piwowarskiej, będącej liderem krajowego rynku piwa, oraz Tyskiego, ulubionego piwa Polaków, jest zupełnie naturalna. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z firmą PL.2012+ zapewnimy gościom Stadionu Narodowego obsługę i rozrywkę na najwyższym poziomie – mówi Marzena Piórko, wiceprezes Kompanii Piwowarskiej ds. sprzedaży.
Link skrócony: pgenarodowy.pl/8564-02a73